ثبت نام
ارسال مقاله
پیوندها

277638_982

11

 

کد QR نشریه

               qr-create

درباره مجله

در راستای گسترش روز افزون فعالیت های پژوهشی در کشور و نیز لزوم آگاهی جامعه علمی کشور از دستاوردهای پژوهشی دیگر پژوهشگران، فصلنامه علمی تخصصی ایده های نو در تعلیم و تربیت با هدف آشنایی پژوهشگران کشور با دستاوردهای جدید به زبان فارسی در قالب مقالات اصیل پژوهشی، مروری، مروری نظام مند و متاآنالیز در زمینه آموزش و پرورش، مشاوره، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، مددکاری، علوم شناختی و سایر رشته های مرتبط به صورت فصلنامه منتشر می شود. این مجله امکان مشاهده و دانلود مقالات را برای تمامی افراد آزاد گذاشته است و  تنها با مراجعه به سایت مجله به مطالب آن دسترسی خواهند داشت.

میانگین زمان دریافت تا پذیرش مقالات در حداکثر 1 ماه می باشد. بی شک با استفاده از ظرفیت داوران ارزشمند مجله، تلاش خواهد شد که مقالات در مدت زمان کمتری نیز بررسی شوند.

داوری سریع

برای درخواست بررسی و داوری سریع، ضمن رعایت همه موارد ساختاری و کیفیت مناسب علمی و محتوایی مقاله و همچنین انجام سریع ویرایش ها و موارد مربوط به نویسنده، درخواست خود را از طریق پروفایل کاربری خود از قسمت تیکت مطرح کنید و از دبیرخانه نشریه راهنمایی بخواهید.

دکتر لادن سلیمی* و سکینه مرادی خانقاه
صفحات 19 - 28

مشاهده مقاله 447 بازدید دانلود (PDF)

دکتر لادن سلیمی* و بهزاد احمدپور فاضلی
صفحات 29 - 43

مشاهده مقاله 516 بازدید دانلود (PDF)

جهت تسریع در امر پاسخگویی، وارد پروفایل کاربری خود شده و سوالات خود را از طریق پیام رسان ایتا یا  از طریق تیکت با پشتیبان نشریه در میان بگذارید.

تلفن تماس نشریه:  09217441710

شناسنامه نشریه

photo_2017-08-31_14-21-50

:: سردبیر:  حکیم سحاقی

:: مدیر اجرایی: حمید مطرودی

:: شماره بین‌المللی نشریه الکترونیکی(شاپا):e-ISSN: 2821-0484

:: حیطه فعالیت: آموزش و پرورش، علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره.

 

امروز : پنجشنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۴
سامانه داوران و کمیته علمی
نمایه

20

mi-logo

index

logo-Sponsor

jref-fa

111

 

100

logo-elmnet

noormags

19

زوج درمانی رفتارینگرش به خيانت زناشوييسازگاري زناشوييزوجينخردورزیهوش موفق و آفرینندگیتقلب تحصیلی آنلاینهوشهیجاناشتیاق تحصیلیدانش آموزانصلاحیت حرفه ایآموزگاراندوره ابتداییانگیزش تحصیلیمشغولیت شناختیهیجان های پیشرفتدانش آموزآداب المتعلمینخواجه نصیرالدین طوسیسند تحول بنیادین آموزش وپرورشتوانبخشیاسناد بین المللیکودکانقانون جامع حمایت از معلولاناسلاماهداف غاییهدیه های آسمانقرآنتوسعهعدالتآموزشتربیتاینترنت نسل پنجماضطراب اجتماعیسبک های دلبستگیتنظیم هیجاننظم جویی هیجانیروش پاسخ کاملا فیزیکییادگیری زبان انگلیسیآسیب شنواییهوش هیجانیپیشرفت تحصیلی دانش آموزانفراتحلیلپرخاشگریمدرسهسنجش نگرشآموزش و پرورشکمال گراییابعاد غیر انطباقیافسردگیزنان متاهلسبک حل تعارضکیفیت زندگیدانشجویان متاهلنابرابریآموزش عالیتوزیع درآمدگرایش به تفکر انتقادینیاز به شناختمدارا با ابهامسبک های عقلانی-شهودیتنظیم هیجانیخودکنترلیپورنوگرافینوجوانانفضای عاطفی خانوادهدانشجویانتنیدگی ادراک شدهتفکرخودآیندکروناتوانمندسازیمدیریت دانشعوامل فرهنگیظرفیت سازیهم افزاییرویکرد آمیختهخوابگاه دانشجوییروش پدیدارشناسیدانشگاه فرهنگیانزندگی دانشجوییکیفیت تدریسساختار کلاسحمایت عاطفی معلمخودکارآمدیطرحواره های ناسازگارنگرانیاضطراب مرگاضطراب فراگیرذهنیت فلسفیرهبری اخلاقیمدیرانتجربه های محیط تحصیلیسبک تفکرجهت گیری هدفخودکارامدیتحصیلات تکمیلیتربیت بدنیبرنامه درسیمطالعه تطبیقیایرانکانادایادگیریروش تدریسحل مسئلهعلل پرخاشگریانواع پرخاشگرینظریه هاجان دیوییپراگماتیسمتعلیم و تربیتفرهنگ نوآوریفرهنگ های ملیفرهنگ نوآوری سازمانیتحول مدرسهفرهنگ اجتماعیمسئولیت پذیری اجتماعیخودکارآمدی خلاقیتهیجان مثبتهیجان منفیفضای مجازیسلامت روانفرصت ها و تهدیدهاهوش موفق در تدریسآمورش غیررسمیتربیت دینیمدیریت آموزشی مدیرانسبک های مقابله ایکیفیت زندگی کاریوجدان کاریلائوتسهکنفوسیوستاب آورینوجوانسعادتتربیت اخلاقیارسطوامام محمد غزالیپیشرفت تحصیلیسندتحولافلاطوننظریه آشوبآموزش وپرورشآموزش آنلاینآموزش ترکیبیدانشگاهبازخورد دانشجویاننظریهاخلاقکانتفلسفهبرنامه ریزی درسیعلوم تربیتینوجوانان دخترهوش مصنوعینگارشخلاقیتفرصتمحدودیتمعانیبیانمقطع ابتداییلایب نیتسدینمعرفتآرا تربیتیریاضیادبیاتاشعارتأثیرگذاریارتباطشعرفیزیکاختلال شخصیت مرزیتمایزیافتگی